Julegave idéer 2017

Shop

Vi har samlet en række ting i vores Shop på hjemmesiden, hvor der måske lige er det, du kunne tænke at glæde een med. Klik her...

Ord og toner med Peter Bastian

En pakke med bogen "Altid Allerede Elsket" og cd'en "Bastians Ballader" af Peter Bastian til 325 kr., klik her. Eller bog og dobbelt LP til 350 kr., klik her.

Janne Klerks fotografi som plakat

Kunstfotografen Janne Klerk har ladet fire fotografier udforme som plakat i flot kunst tryk. Det er fire smukke øjebliksbilleder af naturens forunderlighed: Damsted klit ved Skagen, De vindformede træer i Sønderjylland, Møns Klint og Helligdomsklippen på Bornholm. Plakaterne koster 300 kr. pr. stk. og formatet er 50*70 cm.

Gavekort

Vi udsteder gerne gavekort på et konkret beløb fx 300 kr., der kan bruges som en del af betaling af ophold. En anden mulighed er et gavekort på et refugieophold fx 22.-26. januar til 2.995 kr. med fuld forplejning og skønt eget værelse med bad og toilet. Eller et gavekort til et af de mange programmer, se de mange muligheder i programmet.

Lommeengel

Måske er det en lille lomme engel, der skal til. Astrid Munch har lavet de fine små engle i glas. Pris pr. stk.: 60 kr. Klik her.

Løgumkloster Refugium
6240 Løgumkloster