mial-icon
DK_30px_blue.png
011215_LR_manual_farver

Ledige job på Refugiet

Pt. søger Refugiet en ernæringsassistent og en ungarbejder til køkkenet - se mere om stillingerne herunder:
______________________________________________________________________________________________

Ernæringsassistent søges

Brænder du for at lave mad til skønne gæster, så søger vi nu en medarbejder til vores dygtige køkkenteam på Løgumkloster Refugium, da en af vores kollegaer gennem mange år har søgt nye udfordringer. Et team, hvor trivsel og samhørighed er i fokus. Vores køkken er bemandet alle ugens dage fra kl. 7 til kl. 20 hele året rundt, og derfor er aften og weekendarbejde en integreret del af jobbet i en fast turnus.

Vi tilbyder, at du:

·         kan bruge dine evner og lave maden fra bunden med gode råvarer

·         får et spændende og udviklende job, hvor der er plads til at sætte dit præg på den mad, der serveres

·         kan medvirke til god trivsel og atmosfære i køkkenet og på Refugiet som helhed

·         har gode og ordnede arbejdsforhold

·         får et job, der også rummer disponering og rengøring som en del af dagligdagen

·         bliver del i vores køkkenteam med 6 kollegaer og 12 ungarbejdere

Vi forventer, at du:

·         har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion. Du kan være ernæringsassistent, kok eller noget helt tredje, blot du har erfaring indenfor faget

·         at du har lyst og evne til at dele dine gode ideer

·         gerne bidrage med ny inspiration i en travl hverdag, hvor målet er at glæde gæsterne med gode madoplevelse

·         er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, og som trives i et aktivt og humørfyldt team

Om jobbet:

·         Ansættelse sker efter gældende Kost overenskomst

·         Stillingen er på 30-35 timer med mulighed for yderligere timer

·         Tiltrædelse gerne 1. juli 2024 eller efter aftale

Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte køkkenleder Tina Lund Jessen Sørensen på de fleste hverdage på T: 7374 5106 eller på tl@loegumkloster-refugium.dk

Sådan søger du:

Ansøgning og relevante bilag sendes til tl@loegumkloster-refugium.dk, og skriv gerne Ansøgning i overskriften senest den 20. juni 2024.

Ung arbejder til køkkenet

M/k, evt en der har sabbatår, til at hjælpe os i travle perioder. Der vil i gennemsnit kunne loves 25-30 timer i ugen. I august og september vil der være tale om flere timer. Arbejdet består i opvask, rengøring og servicering af tag selv bord hos vores gæster.

Lyder dette som noget for dig, eller vil du vide mere om jobbet, så kontakt køkkenleder Tina Lund Jessen Sørensen på T: 7374 5106 eller på tl@loegumkloster-refugium.dk

Præsentation af Løgumkloster Refugium
Løgumkloster Refugium er en enestående institution, der blev grundlagt i 1960. Vi har 47 værelser og årligt ca. 12.000 overnatninger. Gæsterne kommer fra hele landet og er her typisk 4-7 dage. Refugiet ligger centralt i Løgumkloster og er nabo til Løgumkloster Kirke og Løgumkloster Højskole.

Der er gode bo muligheder i Løgumkloster, såfremt du kommer fra et andet sted i landet.

Varen er nu lagt i kurv

Shop videre