mial-icon
DK_30px_blue.png
011215_LR_manual_farver

Skabende fællesskaber

Refugiet har nogle unikke rammer, der giver klangbund for udviklende og givende møder. Stedets arkitektur og indretning udstråler ro, og de menneskelige relationer emmer af venlighed og hjertevarme. Alle forudsætninger for at fællesskaber kan blive skabende er til stede her. Der er 45 værelser med eget bad og toilet, hvoraf hovedparten kan bruges som db.værelser.. Alle værelser er røgfri og har et stort arbejdsbord og en smuk udsigt over engene eller den lukkede gårdhave. Der er ikke TV , men trådløs internetadgang på alle værelser.

For større grupper er flg. lokaler:

Havesalen med plads til 150 i teateropstilling
Samlingssalen med plads til 60 i teateropstilling, og to gruppelokaler

Begge lokaler er indrettet med moderne av-udstyr, video- og dvd-afspiller, teleslynge og flygel/klaver.

For mindre møder er der flg.:
Mødelokale med stort konferencebord med plads til 14 omkring
TV-stuen med mindre bord med plads 6 omkring
Dagligstuen med plads til 10-20 personer

Derudover er der fælleslokalerne:
Spisestuen med plads til 120 personer, hvor husets gæster til dagligt spiser.

Pejsestuen med sofagrupper og et rundbord.

Forplejning og dagsrytme

Dagen har en fast rytme med tre hovedmåltider fælles med Refugiets øvrige gæster samt kaffe formiddag, eftermiddag og aften.

Refugiets køkken er kendetegnet ved det klassiske danske køkken med et pust udefra og et stort udvalg af salater. Og ikke at forglemme de hjemmebagte kager og småkager.

Kursuspriser:

Pr. person
  Enkeltværelse Dobbeltværelse

1 døgn
  1.545 kr.
 1.395 kr. pr. person
 2 døgn
  2.195 kr.
 1.995 kr. pr. person

Dagsmøde/kursus 9-17

495 kr.

Aftenmøde 15-22
 495 kr.

Kaffemøde 13-17 el. 19-22
 145 kr. i samlings- eller havesal
 95 kr. i lille mødelokale
 Heldagsmøde 9-19.30
 545 kr.

Dertil kommer lokaleleje:
25 kr. pr. deltagere op til 50 (minimum 400 kr.)
10 kr. pr. deltagere over 50
Lokalelejen bortfalder ved mindst 8 overnattende.

Studieophold minimum 4 døgn

Løgumkloster Refugium tilbyder årligt et antal stipendiater til en døgnpris på 795 kr. inkl. fuld forplejning til enkeltpersoner eller mindre grupper, der i respekt for stedets særlige karakter søger ro til at arbejde koncentreret med opgaver af studiemæssig, litterær eller anden kunstnerisk art. Er i flere der skal arbejde sammen, er det muligt at booke et mødelokale til ovenstående pris.

Foredrag og udflugter
Refugiet kan tilbyde gæsterne en bred vifte af foredrag, der blandt andet spænder over historie, personlige rejseoplevelser, kunst, kultur og religion. Derudover har vi forskellige rundvisninger i byen og kirken, ligesom man kan høre klokkespilkoncerter, deltage i morgen/aftensang i Klosterkirken og forskellig musikunderholdning.

For at høre nærmere om de forskellige foredrag, rundvisninger, udflugter og musikalske arrangementer som Refugiet kan tilbyde, bedes I kontakte kontoret på T: 7474 3301.

Varen er nu lagt i kurv

Shop videre